Tulum

20 oktober 2012 - Tulum Pueblo, Mexico

Onze volgende party locatie bleek meer een spookstad in vergelijking met Playa del Carmen. Gelukkig hadden we afgesproken met een paar reisgenootjes die ons de avond door hebben geholpen. Met wat drankjes zijn we naar het strand gegaan om daar de hele avond naar vallende sterren te kijken. Als deze reisgenootjes nu enorme knappe mannen waren geweest, hadden we nu kunnen vertellen dat dit de meest romantische avond van onze reis was... Maar helaas, we hadden goed gezelschap maar dan wel van vrouwen.

De volgende dag zijn we naar het schildpaddenstrand gegaan, waar we in de zee met schildpadden van wel een meter groot hebben gezwommen. Milou werd bijna gekust door een schildpad, maar heeft dit nog net op tijd kunnen voorkomen door haar hoofd weg te draaien. Het zijn tenslotte de kikkers die in prinsen veranderen en geen schildpadden.

Vervolgens zijn we naar een grot gegaan die onder water staat. Hier hebben we gesnorkeld. Woorden schieten hier tekort dus bekijk de foto's maar (wanneer we weer een computer tot onze beschikking hebben om ze te uploaden zullen we dit natuurlijk direct doen).

Maandagochtend hebben we ruïnes bezocht die aan het zeewater liggen. Om negen uur was het hier al snikheet en zag het zwart van de mensen. We hebben snel een paar foto's genomen en deze ruïnes van onze to-do list afgehaald. Ook die hebben we weer gezien :-)

Op naar het strand voor wat afkoeling. Pfff wat een zwaar leven.

Vannacht gaan we met de bus de grens over naar Belize.

1. Petra konings:
    28 oktober 2012
    Kom maar op met de foto's ik wacht met mart er op, en dames nog héél veel plezier en pas goed op (ha,ha)
  2. Eva:
    28 oktober 2012
    Ohh wat maken jullie toch mooie dingen mee. Ben inderdaad benieuwd naar de foto's! XXXX
  3. Karlijn smeding:
    29 oktober 2012
    Wat een verhalen! Leuk om zo wat mee te reizen. Veel plezier!
  4. Karin:
    29 oktober 2012