Welkom op ons reisblog!

9 augustus 2012

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Vanaf 11 september zullen wij samen Midden en Zuid Amerika gaan veroveren. We zullen hier al onze avonturen  plaatsen en natuurlijk foto`s zodat jullie een beetje mee kunnen genieten :-) Nog een kleine 4 weken en het vliegtuig zal om 12.15 vertrekken richting Cuba waar we onze reis zullen starten. We zullen hier ongeveer 3 weken verblijven. Hierna vliegen we naar Mexico en vanuit daar gaan we naar : Belize, Honduras, Guatemala, nicaragua, Costa Rica, Panama, Columbia, Bolivia, Chilli, Argetinie en als afsluiter Brazilie. We komen terug op vrijdag 19 april 10.15. Rona komt ons vergezelschappen vanaf 15 december. Vanaf dan gaan we als de drie musketiers verder.
Veel plezier met lezen van onze avonturen.

Groetjes Janneke en Milou

1. Reislogger:
    9 augustus 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Joyce:
    9 augustus 2012
    Jaja nog even en dan word het weer erg stil ... mevrouw stemband weg ... wil jullie alvast veel plezier wensen met alle voorbereidingen ! En janse ik ga je missen !!!
  3. Karin:
    9 augustus 2012
    We gaan jullie volgen hoor!! Aangemeld voor de mailinglijst zodat ik zeker niets mis!!

have fun meiden! xx
  4. Nadja:
    9 augustus 2012
    Yeaah een eigen website! LEUK!
  5. Dewi van den Oord.:
    9 augustus 2012
    Mupke! Alvast heel veel plezier, en veel mooie ervaringen!

X Dewi
  6. Kemi:
    10 augustus 2012
    Yes! Eindelijk gaat het gebeuren ;)! Ik ga jullie zeker volgen!
  7. Joyce:
    10 augustus 2012
    Jaaaa spannend! Nog een maandje.. Ik heb me aangemeld en ben reuze benieuwd naar je verhalen! X
  8. Karlijn smeding:
    15 augustus 2012
    Hey! Ik ga je zeker volgen! Daar ben ik gewoon té jaloers voor! Wil alles met je meemaken! ;) Geniet ervan en heel veel plezier en een mooi avontuur gewenst! xx
  9. Dennis Huizenga:
    16 augustus 2012
    Heeeel veel diepgang, plezier en blijdschap toegewenst
  10. Gonny:
    25 augustus 2012
    Echt geweldig dat jullie dit gaan doen. Ben daar best jaloers op. Een heel goed idee, om deze reisblog bij te houden. Alvast veel voorpret en het zal niet meevallen om precies het juiste mee te nemen. Dan een hele goede reis, en start in Cuba...!! En hoop dat je onderweg de kans krijgt veel foto's te laden. Heel veel plezier.
  11. Tjip Joustra:
    2 september 2012
    September is begonnen! Nu tellen de dagen zichzelf af, zo snel komt het er al aan. Jullie vertrek naar daar komt dichterbij, de zon gaat hier al langzaam verderweg, die gaat jullie alvast vooruit daarheen.
    Om hier een beetje te komen in de stemming van daar luisterde en keek ik:
    Heb het goed, leef en geniet, en kom gezond en gegroeid weer terug! Saluut!
  12. Kip:
    9 september 2012
    Aahhhhhh nog twee dagen!!
    Goed voor elkaar zorgen he??! Ik ga met alle plezier jullie reisverhalen lezen!! Geniet!!!!!!!
  13. Angelique:
    10 september 2012
    Ahh wooww Janneke! Wat tof!! Ik wist niet dat je weg ging, en zo lang. Geniet ervan!!!
    xx
  14. Ineke:
    10 september 2012
    Veel plezier gewenst, ik zal je mijn Cuba-tips mailen!
  15. Joyce:
    11 september 2012
    Nou lady .... vandaag gaan jullie trip beginnen!!! Heel veel plezier !! Dikke knuffel janneman .
  16. Maddy:
    Hee lieve Jan,
    Het is zover...vandaag is de grote dag!! Spannend zeg! We zullen je gaan missen maar door deze site kunnen we mooi op de hoogte blijven van al jullie spannende avonturen! Geniet ervan en pas goed op! Dikke kus Maddy & Giamo
  17. Gisela:
    11 september 2012
    Kom maar op met die verhalen, fotoos etc!
    Heeeeel veel plezier meiden! Hier is de herfst begonnen!
    Ik zal je heel erg missen maar ben stiekem ook enorm trots op je dat je lekker doet wat je wilt op jouw manier! En ben blij dat ik Milou eventjes heb leren kennen, komt helemaal goed met jullie saampjes, dikke knuf, Gisela.
  18. Melany:
    13 september 2012
    Hey Milou,
    Als het goed is zit je nu heerlijk in zonnig Cuba. Heel veel plezier en doe maar een dansje voor mij. X Mel
  19. Petra konings:
    Veel plezier alvast in Cuba
  20. Esther:
    Hey lieve Lou,

Ik kreeg vandaag een heeeeel lief kaartje door de bus..van jou..Je bent een schatje! Heel erg bedankt!
    Geniet lekker meissie! Groetjes,ook aan Janneke! x
  21. Milou:
    14 september 2012
    Dank voor jullie leuke berichten! Internet gaat erg moeizaam waardoor facebook en skype niet mogelijk is. Mail lukt wel maar gaat traag.

PS. Smsjes ontvangen zijn daar en tegen wel gratis (verwacht alleen niet dat je iets terug krijgt;) )
  22. Oma Cok:
    16 september 2012
    Geweldig janneke, fijn
    dat je dit allemaal kan meemaken, ik geniet van jouw belevenissen. Wees voorzichtig. Liefs van mij !!!
  23. Oma Cok:
    21 september 2012
    Hallo janneke en miloue, het is wel moeilijk om alles te ontvangen, liever had ik gewoon een mailtja van jullie. Heel veel liefs van oma cok !!!!